(Blogger分享文)消脂通便、增強⾎液循環 @ 丹波⿊⾖茶

消脂通便、增強⾎液循環 @ 丹波⿊⾖茶

平時已經少飲水嘅我,在口罩生活期間更加少飲水,返工因為懶得除口罩,所以飲水次數更加少之又少…

但久而久之,唔夠水份好易喉嚨乾涸,甚至連上廁所都少,這樣好易病啊~


但近排我搵到個方法令我喜歡上「喝水」!我每天都沖 #丹波⿊⾖茶 ,一個⿊⾖茶包加一支一公升熱⽔,浸泡5-10分鐘就可以飲,更可重複浸泡!我喜歡黑豆茶的香味,天然清純,淡淡豆香,不知不覺會多喝幾杯茶。


「丹波⿊⾖茶」來自日本京都府丹波町,是⿊⾖界中頂級品種,⿊⾖營養價值高,含豐富維他命E、多種氨基酸、食物纖維、維⽣素、礦物質等。不含膽固醇,非基因改造,無咖啡因,無添加,大人細路老人家都飲得,健康有益!


⿊⾖茶有助改善⽩髮、脫髮,健腸通便,而且可消除疲勞,增加⾎液循環,瞓覺都會好瞓D!
另外⿊⾖茶對女性身體有唔少幫助,例如可調理週期及更年期健康,養顏美容,消脂瘦身;更能幫助產後媽媽調理身體,加速恢復體⼒,有助母乳媽媽上奶,補氣滋養。

我自己喝了一段時間,覺得腸胃好左,冇咁多胃氣,而且好多時一覺瞓天光,沒再半夜扎醒了。之前返工成日坐好易手腳冰冷,我喝了黑豆茶也改善了這個問題,沒再太怕冷了~因為睡眠質素好轉,上班時更容易集中精神工作!多了喝茶的確讓身體變好,加上黑豆茶價錢不貴,性價比高,值得推薦給大家呢!

Facebook:⿊酢家
IG @KurozuHK
⿊酢家網店: www.kurozu.com.hk
銷售點:銅鑼灣 Sogo、將軍澳 ⼀⽥百貨、旺角/紅磡 SODA、⽜頭角 美亞陳列室

#健康日本黑豆茶 #消脂通便 #改善白髮 #增強⾎液循環
#⿊酢家 #KurozuHK #⽇本直送 #丹波⿊⾖ #⿊⾖茶 #OL懶⼈包 #女⼈補茶 #⽇本茶 #上奶⾼⼿ #調理身體 #superfood

留言