(Blogger分享文)日本刀豆茶 改善口氣、牙周痛、增強抵抗力

 日本刀豆茶 改善口氣、牙周痛、增強抵抗力




貪靚又為食 #為食TaTa 的我
最近這幾年keep住 #養生
令到我身體抵抗力強咗之外
仲少咗病痛添



不過可能食得多熱氣嘅辣野
有時都總會有口氣同埋牙周痛
而 KurozuHK 「 #黑醋家」 日本🇯🇵製造的



☕️ 【 #日本紅刀豆茶 】 ☕️
當中的主要成分是100% #日本紅刀豆 
#多酚物質 較 #白刀豆 多

而且好啱我平時夜晚唔可以飲茶🫖的我
因為佢係 #不含咖啡因
無添加、非基因改造
真係好啱我嘅需要啊!


🫖【 日本紅刀豆茶 】 有助:
❤️鼻塞 
🧡口氣 
💛牙周痛 
💚敏感牙齦 
💙頭痛 
💜關節痛 
🤎腎虛腰痛、跌打傷痛 
💗適合兒童及成人 


✎ 飲後感 : ✨

【 #日本紅刀豆茶 】
淡淡的清香茶味好易入口
飲咗一段時間發現冇以前咁容易病
#防禦力 好咗 而且又精神咗
而且每日都有嘅頭痛都少咗
口氣都清除埋
可以幫我由內而外去排毒
🌈簡直係我的 #排毒救星

🔍關於「 日本紅刀豆茶」更多資訊:
🌐 https://www.kurozu.com.hk/products/red-sword-bean-tea-1



圖片及文章內容來自Blogger - Ta Choi

留言