(Blogger分享文) 日本天然健康茶-黑豆博士茶養肌又安眠



日本天然健康茶-黑豆博士茶養肌又安眠

摘要:每星期總會幾晚瞓唔到,有時會眼光光望天光?有同樣困既TaChoi就會飲杯可以鬆弛神經既黑豆博士茶,讓自己一教訓天光。
近年來我的養生之道除了吃保健品之外,還會喝一些健康飲品去保養肌膚以及keep住健康嘅身體,但是每星期總是有幾晚難於入睡,有時更會眼光光望天光,就試吓採用日本天然健康食材「黑酢家」的天然健康茶。

黑酢家的「黑豆博士茶」嚴選來自馳名日本丹波縣黑大豆,係黑豆界的寶石,最靚最有營養,非基因改造;而博士茶是來自南非的純天然草本茶,有助改善失眠與鬆弛神經、嫩白皮膚及防老抗衰、改善鼻敏感及皮膚過敏等功效,晚上更可以飲用。
————————————————————


飲後感 : 
飲法簡單方便,茶包浸泡5-10分鐘即可飲用,隨身攜帶返學校可以隨時隨地飲到,飲到黑豆味甘性平,早晚連續飲咗幾天後發現消化排便順暢左,個人睇落去冇以前咁水腫,行路仲覺得輕飄飄咗,毛孔仲細緻左,最重要係而家可以一教訓天光,睡眠質素好咗!

飲用方法
茶包加入約250毫升熱水(3),浸泡5-10分鐘,即可飲用。
可沖泡2-3
冷飲或熱飲均可,早晚均可飲用

————————————————————

喜歡泡花茶豆茶既朋友「⽣薑⿊⾖茶」同「沖繩⿊糖薑母茶 (激⾟」都可以係收藏既茶選。一款是無糖另一款可以自行調效甜度。
————————————————————



原來黑豆有好高既美容價值。「日本丹波和穀面膜」可以滋潤肌膚同深層護理,幫助肌膚減淡幼紋。


關於「 @黑酢家 
Facebook:@KUROZUHK
Instagram:@KUROZUHK 
Whatsapp訂購/查詢 : 9010 4856

銷售點 : 
網上訂購www.kurozu.com.hk
銅鑼灣 Sogo
將軍澳 一田百貨 
元朗/荃灣/馬鞍山 千色百貨 
旺角/紅磡 SODA
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@kurozuhk #黑酢家 #KUROZUHK #日本直送 #有機黑豆博士茶 #丹波黑豆 #豆茶 #天然食 #有機 #優質茶選#OL懶人包 #女人補茶 #日本茶 #黑豆營養 #兒童鼻敏感 #一晚好眠 #superfood #即焗即飲 #素人推介 #敏感干燥肌 #博士茶 #Coollikehk #happybloghk

留言